Pogosta vprašanja
Naše podjetje izdelke dostavlja s pomočjo kurirskega podjetja Blago se k Vam dostavlja naravnost iz skladišča.
Pristojbino za dostavo bo izračunal sistem, preden bo naročilo zaključeno.
Za dostavo bo poskrbelo dostavno podjetje, ki vas bo pred dostavo kontaktiralo. Pomembno je, da ste ob dostavi na naslovu, ki ste ga navedli.
Teh storitev ne moremo zagotoviti, tudi če ste jih pripravljeni plačati. Kurir vas bo vsaj en dan pred dostavo obvestil glede Vašega naročila, za medsebojni dogovor glede dostave „na dom“ oz. če je potrebna montaža.
Vse stranke je treba obvestiti o datumu dostave vsaj en dan pred dostavo.
Odpoved je popolnoma brezplačna. Če želite preklicati svoje naročilo, pošljite zahtevek s številko naročila na naslednji e-poštni naslov: [email protected]
Pri uporabi popusta za dostavo (brezplačna dostava, 50-odstotni popust na dostavo) je pomemben datum oddaje naročila in ne datum dostave. Če ustvarite naročilo v času trajanja te promocije, bo popust veljal, tudi če bi vam blago poslali po koncu promocije. Enako velja, če je bilo blago ob naročilu cenejše kot ob prevzemu pohištva.
Za posamezna naročila je dobavni rok od 14 do 17 tednov. Te informacije so na voljo neposredno v opisu izdelka.
Pri spletnem nakupu imate pravico, da blago vrnete v 14 dneh po nakupu v skladu z veljavnimi operativnimi zahtevami. Blago morate vrniti na lastne stroške. Blago mora biti nepoškodovano, razstavljeno in po možnosti v originalni embalaži.
Vračila je treba prijaviti v naši spletni trgovini na naslednjem naslovu: Zima.
Telefonska številka: +36 20 512 1458 ali po e-pošti na spodnji naslov:
Imate še eno možnost. Če z blagom niste zadovoljni ali če ima blago kakršnekoli napake, imate pravico do pritožbe na spodnjem e-poštnem naslovu:
Podatki o pohištvu odražajo dejansko stanje. Če piše, da je izdelek "na zalogi", to pomeni, da je pohištvo trenutno na centralni zalogi in bo dostavljeno na Vaš naslov po oddaji naročila v spletni trgovini.
Ker smo le dobavitelji in ne proizvajalci, ne moremo izdelati blaga po individualnih zahtevah. Dobavljamo lahko samo blago, ki ga ponujamo v naši spletni trgovini www.kondela.si, v navedenih velikostih in po navedenih cenah. Druge barvne izvedbe lahko izberete le, če je v opisu izdelka naveden seznam vzorcev z vsemi možnimi barvnimi in materialnimi izvedbami.
Štandardne sú postele dodávané bez matraca a roštu. V prípade, že rošt a matrac je súčasťou balenia, uvádzame to v detailnom popise produktu. Postele Boxspring sú dodávané aj s matracom a roštom.